Tuesday, May 13, 2008

Wat per duduk kat luar tu? Meh la masuk



Salam semua... sori lambat update, byk lg barang yg blum angkut.. huhuhuhu... layan gak tempat baru ni... Ada balai raya lak tu.. Yay! bole hoyeh-hoyeh, hahahaha... Luas tul kampung baru kiter ni, banyak tempat yang aku x explore lagi. Takpe akan aku jelajah semuanya... Dengar citer kampung ni nak wat kenduri, elok la tu, biler kendurinyer? Kenduri ni masak sendiri ke? guna katering? Nak masak eastern ke western? Nanti bagitau la biler tarikhnyer la yerk, huhuhu... ok la semua, aku menjelajah kampung kiter ni. Alamak, semak gak belakang umah aku ni... Mana si khambeng ni? sesat lagi ke? Saper yg nak mkn lalang aku ni?

10 comments:

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Rumah ko tu yg banglo 5 tingkat kat tepi jalan utama tu kan? Wah, rasa cam nak singgah jer...

Mem Aluya said...

Boss K-e tak bagi balik umah... tu pasal dia tak sempat nak kemas barang nak pindah. Kesian lah...

Hairi said...

Wah... aku pun blum kira lg.. Watper ko duduk dlm semak tu? Meh la masuk...

KitKet said...

kahkahkahkah... nanti nak pinjam juwe kambeng tersebut.. kat tepi umah ni dah nak tinggi dah lalang

Tok Ketua said...

tok ader kobau kat bendang tu ha.. ekau nk ke jang?..

Hairi said...

laaa... kobau tok ko? ese jua dah kobau tu... buek boli sport rim ni haa... huhuhu....

zool irfan said...

malam ni singgah umah abang ye hairi...
dah lama tak menabur benih di tepian.. hehehe

FerioBiru said...

bila tarikh kenuri?

Dory said...

dah pindah gak ko rupenyeeee

Anonymous said...

مرحبا ،
واريد ان اقول لكم عن عظيم الموقع وجدت. إنهم لا يدفعون لي لقراءة البريد الالكتروني وزيارة المواقع على شبكة الانترنت وأكبر من ذلك بكثير.
انها مجانيه وسهلة للانضمام الى تسجيل الدخول! انقر فوق هذا الارتباط لزيارة :

http://www.ft-mails.com/pages/index.php?refid=chuach2008

اشترك لكسب المزيد النقدية الآن!